Trenérky Aerobic Clubu Sportýna jsou zároveň lektorkami cvičení pro dospělé. Můžete si s námi zacvičit Pilates, Bosu, TRX.

 

ROZTOKY U PRAHY                          HÝSKOV U BEROUNA                 BEROUN                 KRÁLŮV DVŮR                POBYTY

 

(klikněte na Vámi zvolené město)

 

BOSU

Co je to BOSU?

BOSU je zkratka pro ‘both sides up = obě strany nahoru‘. BOSU je balanční pomůcka nového tisíciletí a může se používat plochou stranou jak nahoru, tak dolů, pro různé druhy balančních cvičení. 

Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií, ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo amatéry. BOSU® cvičení je výhodné v tom, že zapojuje nejen svaly, které ovládáme vědomě, ale i hluboký stabilizační systém, který potřebujeme ke správnému držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů.

BOSU se tak stává ideálním pomůckou pro zdravé hubnutí, zpevnění celého těla, trénink vytrvalosti a celkové kondice. To vše bez zatěžování kloubů, tvrdých dopadů a namáhání kolen.

BOSU je tedy vhodnou variantou také pro ty, kteří nezvládají složité aerobicové kroky a přesto se chtějí vydatně zapotit, pro klienty s bolestmi zad nebo kolen a pro klienty s nadváhou.

Pozitivní účinky cvičení na BOSU:

- jedním z hlavním cílů cvičení na BOSU® je správné držení těla, tedy prevence bolestí zad a problémů s tím souvisejících zpevnění svalů celého těla, včetně svalových skupin, které běžným cvičením nelze posílit (centrum těla – hluboké břišní a zádové svaly)

- zlepšení rovnováhy a stability těla, zpevnění šlach a vazů, zvýšení sebevědomí

Až, když se postavíte oběma nohama na „bublinu“, poznáte v čem je cvičení na BOSU výjimečné a uvědomíte si svaly, o kterých jste do té doby ani nevěděli.Je oblíbenou pomůckou mezi lidmi bez rozdílu věku od začátečníků až po vysoce trénované atlety, protože každý si sám může určit vlastní úroveň obtížnosti. Svoji oblibu si získal i mezi muži! Určitě si ho zamilujete i Vy!

KDE BOSU CVIČÍME?

Po vedením vyškolené lektorky a vystudované trenérky Venduly Soukupové probíhají lekce v Roztokách u Prahy.

PILATES

Co je to PILATES?

Pilates je cvičební systém, který rovnoměrně posiluje tělo a zlepšuje jeho držení. Důraz je přitom kladen na správné dýchání, koncentraci, kontrolu pohybů, přesnost a plynulost cviků. Cviky se zaměřují na posílení tzv. silného centra (oblast beder, břicha od pupku dolů a hýždí), ze kterého všechny pohyby vycházejí. Existují různé varianty: relaxační, s míčem, s obručí, atd.

Pro koho je cvičení určené


Cvičení PILATES je založeno na principech východních směrů, jako např. yoga a vzniklo před více než 100 lety. Je vhodné pro kohokoliv. Nezáleží na věku, pohlaví, ani na fyzické zdatnosti. Cvičení se provádí ve velmi pomalém tempu, posilují se a formují všechny svalové skupiny, zlepšuje se držení těla stejně tak jako jeho flexibilita a rovnováha. Dále dochází k redukci a odstraňování svalových disbalancí a dochází k harmonizaci těla i ducha. Optimální je cvičit 2x až 3× týdně z důvodu svalové paměti, která trvá 3 dny. Vzhledem k tomu, že se jedná o posilování bez zátěže, pouze s vlastním tělem, vybavení je nenáročné. Potřebujete pouze pohodlný oděv.

KDE PILATES CVIČÍME?

Po vedením vyškolené lektorky a vystudované trenérky Venduly Soukupové probíhají lekce v Roztokách u Prahy, v Hýskově u Berouna a v Králově Dvoře.

TRX

Jak TRX funguje?

TRX je závěsný systém, který se skládá z nastavitelných popruhů. Princip tohoto silového tréninku spočívá v zavěšení jedné části těla do popruhů, přečemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo. Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla a to ve všech třech rovinách pohybu, cože je nejoptimálnější pro komplexní uplatnění pravidel funkčního tréninků. Proto je vhodný opravdu pro každého!

TRX

Proč zrovna TRX cvičení?

Cvičení na TRX se může zdát snadné!? Opak je ale pravdou. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly, o kterých jste doposud nevěděli! Cvičením s TRX výborně procvičíte koordinaci těla, každý cvik je proveden za pomocí zpevnění celého těla a rovnováhy.

KDE TRX CVIČÍME?

Po vedením vyškolené lektorky a vystudované trenérky Venduly Soukupové probíhají lekce ve Sportcentru Eden v Berouně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nastavení fotogalerie

Kontakt do menu (funguje pouze u posledního článku)